måndag 21 januari 2008

Söndag

Matte har ont i ryggen idag också, gud vad tråkigt att vara ute i trädgården bara men det är mest synd om matte så klart. Får se om vi kan gå på kursen idag. Matte säger att vi kan försöka iallafall.

Igår fick husse ta en promenad med mig och Gustav men det blev bara bort till grannen för han tycker inte det är kul att gå ut och gå.


Men när matte och husse skulle åka och handla så tog jag en egen joggingtur och ni skulle sett vad arg matte blev så jag hörde att hon sa vi åker utan Angie, men det vet jag att hon inte gör men när husse startade bilen och körde bort dit som jag var så sprnag jag till honom jag vågade inte springa till matte för hon var så आर्ग।

Sen var den dagen slut håll nu tummarna att matte är bättre imorgon så vi kan gå upp i skogen och busa.











2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppsan... Det var ju inte kul att Eva blev arg på dig :( Men vet du vad, det går över. Vet du varför? Jo för att våra familjer inte kan motstå oss, för vi är så söta. Prickiga hundar har ju en viss charm, vilken vi är väldigt bra på att plocka fram vid rätt tillfälle!! hihi

Stå på dig, så hoppas jag att vi syns snart. Kram

Matte tillägger: Angie, nu ska du vara snäll mot din matte...

Anonym sa...

Hej Angie!
Har du fått en alldeles egen blogg!! Vad kul! Och tänk att jag hittade hit, alldeles av en slump... Men jag läste också en till blogg här som du hade. Vilken är den du kommer att använda?