torsdag 24 januari 2008

Skogen


På morgonen så såg jag att det låg godis på bänken jag tänkte ta det men matte hon har ögon i nacken, tror jag. Så det blev inget godis.
Idag var vi i skogen och och gick jag badade i en gyttjepöl så jag blev alldeles brun och luktade gott tyckte jag iallafall matte sa fy vad du luktar illa.
Matte glömde kameran och tur var väl det.
Men det var ju inte riktigt meningen att jag skulle bada jag skulle hoppa över men det gick inte.
När vi gått en bit in i skogen så såg matte en bäck så hon nästan slängde i mig jag todde hon skulle dränka mig men jag blev ju inte riktigt ren. Så nu har vi kommit hem och jag fick duscha så nu luktar jag gott igen.
Och nu har sovit i mattes knä tänkte bara jag skulle skriva detta och sedan gå upp och lägga mig i mattes säng, jag får ligga jämte matte, min matte är den snällaste matte tycker jag.
Sov gott alla vi hörs imorgon.










2 kommentarer:

Anonym sa...

Typiskt Angie att matten kom på dig när du var på "gotte-jakt"... Själv norpade jag åt mig en bullpåse med tre bullar igår... jag åt upp dem med papper och allt! Lycka till nästa gång Angie! Kram Bull-Judith

Anonym sa...

Wira brukar också sno godis när hon kommer åt, jag tycker det är för otäckt när nån blir arg på mig så jag låter bli... och det brukar löna sig, då får jag alltid en smakbit i alla fall. :)
Var det inte kallt med utomhusbad vid den här årstiden? Idag hade vi minus 8 grader när vi gick ut på morgonprommis. Matte glömde ta på mig täcket, så jag fick frysa...
Ha en skön helg med massor av bus med snyggingen Gustav.