lördag 26 januari 2008

Regn

Matte köpte en ny dator igår så hela förmiddagen satt hon och husse och installerade om, husse fick mattes gamla men han var glad ändå.
Matte, Daizie och jag åkte och handla men vi tog en tur till skogen.
Jag undrar vad Daizie har hittat för gott.
Det var något som rörde sig i skogen, det var en gubbe jag var tvungen att...

gömma min pinne fort så han inte tog den.
Han gick bara förbi och sa"Hej" sen gick han skönt tyckte jag så slapp jag hälsa.

Men jag kom inte ihåg vad jag hade gömt min pinne, men det fanns ju så många så jag letade inte särskilt länge.

Daizie hoppade upp på en sten och satte bara där och då fick hon en godis jag hoppade upp på en annan sten tror ni jag fick någon godis? Jag tror inte matte såg det ens en gång.
Nu skall jag gå upp och lägga mig i soffan hoppas ingen har lagt sig på min fårfäll.
Ha det gott vi hörs.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det orättvist ibland när det gäller godisfördelning. Matte och tjejerna är noga med att dela lika, men Husse, han ser bara Wira (kanske för att hon hellre sitter hos honom än vad jag gör) och då ger han bara henne en godis och inte mig. Då blir jag lite sur.