lördag 23 februari 2008

Ingen utställning

Idag skulle jag och matte åka på utställning men det kunde vi inte för det hade blåst ner ett träd på vår väg så vi kunde inte köra ut på stora vägen men jag är inte ledsen för det för jag tycker inte det är så roligt på utställning.
Daizie min syster är inte riktigt bra hon har haft ont i bakbenet och har ätit värkabletter men hon mår inte så bra men när vi var i skogen sprang hon som vanligt. Hon kanske vill att matte och husse skall tycka det är synd om henne. Matte sa att hon skanske är deppig för hon saknar Buster och deras andra hund Cherié men hon har ju mig.
Men matte skall ringa till veterinären på måndag jag hoppas att det inget allvarligt är för jag tycker jätte mycket on henne fast jag busar och morrar mot henne.
Idag blåser det inte lika mycket som igår men när vi åkte bort till skogen så hade det blåst ner massor av träd.
Nu skall matte och jag gå ut och träna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Syrran!

Kul att se lite bilder och läsa om dig! Vi är nog ganska lika vi två - Älskar då det händer något och när vi får vara i centrum!!! Just nu måste jag konkurera med fyra bäbisar... Det är ett hårt jobb!
Ha det så bra Voff från Nova!

Anonym sa...

Nä, det här med utställning är ingen höjdare. När vi hade Dalmatinerträff fick jag prova på tillsammans med Hanna. Det var Novas matte som var domare, men vet du vad hon gjorde... hon tog i min svans!!!! Fruktansvärt var det! Aldrig mer...
Hoppas att Daizie blivit bättre i benet.

Alice Johansson sa...

Usch, det med blåsten är inge roligt alls. Håller med dig, finns roligare saker än att springa på utställning. Hallå... man får ju mat & godis ändå, hihi. Ta hand om din syrra så hon blir bra. hoppas vi ses snart, kramar